Monday 17 November 2014

Cameron Highlands (CH)..setelah 8 tahun tak ku jejaki!

Ya Allah dah 8 tahun rupanya aku x sampai CH....rasanya last aku baru kahwin 2 bulan. Belum preggy lagipun masa tuh..

Jomm pergi CH anak-anak..da 3 ni hah..kih kih kih...lamanya




Kat Cameron Valley..best minum teh panas2 kat sini.








Muncung sebab x dapat turun ladang teh..hubby kata licin..jangan nak ngada-ngada, duk diam-diam...yolah tu.


Mari kita petik strawberry...10 tahun dulu mana boley buat camni...nak mampus kena marah dek tauke ladang?



Aaron je yg makan strawberry mummy..ni x masuk timbangan, kira halallah ye Mr tauke...pilih yang besau-besau aje ye Aaron. Ko kenyang so jangan makan yang mummy timbang, aku babap karang...tu untuk mummy aje.



Cantiknya kaler...oh i love redddd



Menantu soleh..jalan pun dengan mak mertua...x sesia aku pilih jadi laki...hiii


Tak puaslah petik...jom beli borong kat pasar. Hotel aku berapa langkah je dari pasar...besttt

Kenit aka 'cepet' mummy





Aaron ultraman x wujud kat CH okeh...dia kat Jepun. Orang lain bawak ole-ole buah strawberry dia carik ultraman

























Besarnya kaktus....heramnyerrrr...hubby aku kata lucah sikit foto ni..elehhh otak blue betul...kita 'bersih' tau.



Makan kek strawberry + ice cream strawberry gak...kat Raju Hill...dapppppnyerrr






 Beriye Aaron..penuh emosi






Audra nangis kena marah...dah jom balik

No comments:

Post a Comment